Tuesday, September 29, 2015

越南蜆港Da Nang - day 4

終於到last day, 話說吸收咗day 3嘅經驗呢日決定skip早餐.

其實之前嗰晚同導遊有d argue: 由於我哋係包團嘅關係我哋assume可以改行程於是提出要去超市shopping, 初時香港領隊話ok但是要加錢, 大家agree咗後pk導遊又話唔得, 話什麼同d景點有contract一定要去又話我哋毀約... 跟住又suggest我哋每個景點行20分鐘有剩時間去supermarket... 轉頭又話唔可以改行程! 勁想打x呢件男版導遊珍!

第2朝又改口話一早去晒d景點lunch後去supermarket... 痴咗?!

First stop 20mins美溪海灘, 因為打風超大浪



跟住去什麼石廠,  sorry冇人買嘢

再去五行山, 可行上山or比錢搭lift



行程約個半鐘, 有一半人(包括我)冇去... 太熱... 响山下飲咖啡吹水好過
(睇番相上面超級靚呢, 但是咁熱仲要行山頂唔順啦)

最後一餐團餐食中餐






比較油咗d!

再去Big C買嘢, 入埋department store睇吓... 冇人嘅不過有少少冷氣... d嘢超級貴呢! Nike sports bra香港HK$300嗰度要成HK$500!

3點零到機場, 班機delay成個鐘. 導遊送咗我哋入禁區... 裏面就係得咁大! 又熱又晒又冇餐廳... 伏咗(領隊係臨飛前20分鐘先入嚟)


等到日落...


最後要讚港龍個飛機餐, 個pasta簡直有餐廳嘅水準!



見識過越南:
1. wifi疍成日connect唔到冇signal
2. 越南人好laid back... d舖頭冇人幫襯都冇所謂照隊啡照午睡
3. 超級乾淨
4. 一定要帶夠small bills隨時比tips
5. 好泰國feel!

No comments:

Post a Comment