Sunday, September 27, 2015

越南蜆港Da Nang - day 2

酒店自助早餐, 終於有pho食!


仲有自家製jam!


食完出發去什麼皇城, 導遊未到埗已開定價: 行路免費, 單程車好似VND200000, 全程坐車extra VND500000! 成34度又曬當然坐車啦, 每架坐7人所以叫3架(係類似golf cart嘅車)


其實就係睇呢d... 都好似有個幾2個鐘






行完上車... 冷氣ahhhhhhh

跟住又夠鐘食飯... 順化地道菜喎! 點解餐廳都冇冷氣?!?!?!







跟住呢, 坐番3個鐘車去蜆港, 去占婆博物館. 不過呢, 又熱又焗, 頂唔順出咗門口食雪糕


再上山茶半島... 啊你+x响大埔個觀音原來係...





眨吓眼又食晚飯, 食越式海鮮餐






成間餐廳得我哋...


呢晚䦕始住Grand Mercure, 靚, 但係出街冇之前嗰間方便




 係喎中秋喎...


Hea咗陣, 又去食消夜
Lobby見到導遊, 我哋問佢邊度有好嘢食話想食pho, 條pk話唔知叫我哋問front desk! 我哋幾個冇跟佢去個spa啫即刻咁嘅態度 - 嗰刻已決定唔會幇佢買手信!

終於front desk幫我哋call的士士去海邊食海鮮, 行咗一輪到揀咗呢間


東風缧好正, encore再多個order! D蟹好甜!


蠔就普通, 帶子好好好好食!


另外叫2個菜 - 番茄疍有肉味, 反而炒秋葵有驚喜! 下次可以自己整!


8人埋單好似VND220000... 大約HK$900? 多謝歐總!

番到酒店先22:30, 諗住去coffee shop飲多杯啡先! 點知close咗(suppose"山"23:00)... front desk話叫番night shift幫我哋, 等咗一陣night shift唔肯! 結果front desk再代call的士去cafe...

我哋話想去有冷氣嘅cafe, 得一千零一間Highlands Coffee... 去到23:00, 又要"山"門...



結果買take outs再搭的士番酒店... 呢幾杯啡貴囉

第2日完, 感覺: 都係好熱

No comments:

Post a Comment