Saturday, May 10, 2014

El Gaucho - Argentina cuisine

上次經過馬交氹仔見到間餃子專門店今次諗住去試吓, 行到一半又比我"lur"到食Mexican嘢(我唔好唐餐...), 點知, 行行吓見到呢間叫El Gaucho食阿根廷嘢嘅餐廳... 因為未試過2個傻人就咁"中"咗入去...


入到去得我哋1枱... 因為太早(6pm?), 因為天氣唔好, or因為d waiters/waitresses全部係外國人?!


Plate mate係皮嘅... 不過有人話係假皮...


Drinks... 我叫Pina Colada juice... 好難形容嘅味道... 有d似開"希"咗嘅咳水+syrup


Bohemia啤酒... 好淡嘅啤酒味...

由於我哋冇食過阿根廷嘢, 唯有試d個樣特別d嘅


 Ensalada Asada, 話grill salad咁話, 係zucchini茄子mozzarella cheese grill咗, sauce應該係醋加olive oil... 甜咗dd



Grilled Provolletta Cheese, 煮溶咗嘅cheese點麭食... 好好味! 缺點係要快食... 凍咗d cheese會乾咗

等咗一輪之後, 主角出場喇! Mixed Grill Serve with Green Salad & Bread



個mixed grill, 有牛, 豬, 雞, 羊, & 腸

正所謂希望越大失望越大... d嘢駛唔駛咁熟呀? 乾到食樹皮咁

條腸... 似煮咗廿分鐘嘅minced pork...

Green salad d dressing又係 vinegar + olive oil...

到我哋食完都係多一枱客...

其實呢餐又唔貴bor... MOP400+

不過所謂嘅阿根廷菜, 見識過就算喇. 

No comments:

Post a Comment