Friday, May 2, 2014

Chili Fagara 麻辣湯

呢間有可能係全港最好食嘅川菜... local冇人介紹過, 反而介紹香港d travel guide有recommend, 真奇怪...

(http://hk-magazine.com/restaurants/hong-kong-restaurant-reviews/chili-fagara)


呢間嘢係堅好味, location勁差! 我之前都住咗中環幾年, 加上睇埋google map都竟然原全搵唔到! Ended up我遲咗成個鐘先到.

環境... 好細... 我諗大約得8張枱左右? D客以外國人多(2枱韓國), 好黑, 乜相都映唔到, 所以呢次d相全部上網download㗎...

Side dishes有幾個... 勁辣... 即刻order汽水先得.

由於我遲到冇睇個個menu, 所以唔知d餸叫乜, 不過最好味有呢個


一片豬加一片青瓜加sauce食, 唔辣㗎好好味


麻婆豆腐... fair啦


四季豆夠辣, 唔錯


雞... ok啦

仲叫咗冇乜魚嘅水煮魚 (最common個餸反而冇相search到?!)

成餐最特別嘅係飯, 因為係"是"油(soy sauce)碟size... 我要食2碟

埋單1200多d... 下次再試其他餸!

No comments:

Post a Comment