Friday, March 7, 2014

Intercontinental Harbourside lunch buffet

今日放假, book咗12點intercon lunch buffet... 多謝請我食尊貴lunch嘅神秘人(heh he)

去到先11:50未開波, 映吓環境先!



嘢食lunch嚟講算多, 同埋可能新世界呢面唔近shopping area冇乜蝗客夠靜,  good good good!!!


有sashimi同sushi (冇食到... 個樣ok㗎)


Dessert bar... 2 thumbs up!


Seafood... 咁貴嘅buffet竟然冇蠔?!


Cold dishes同salad bar... 同唔同嘅cheeses


一人一杯welcome drink, 朋友嘅mango juice同我嘅virgin cocktail


為咗減低罪惡感, 1st plate食d veggie先! D海鮮... 不過不失la


朋友介紹wild mushroom soup, 我破例飲番碗, 真係唔錯!


呢塊牛... 超級掂!


Foie gras加raisin apple sauce, yummmmm



Indian都ok... KCC d好食d

另外點心同hot dish冇食啦, 隔離枱港女食咗5,6碗半邊龍蝦湯麵, 係剩食龍蝦"dum"晒d麵, 真"節dor"...

Dessert time... 不得了!


薑汁milk pudding, 甜味啱啱好


試吓出面d macaroon... 個樣同我整d 差唔多但係真係冇咁甜... 點解呢?!?!?!



最好味係綠色呢舊!


包coffee or tea, 一壼上, 真係大方!

總結: 似480+10% lunch價真係好貴! 不過環境夠靜又對住個海冇得輸! Dessert bar又真係非常掂bor... 真係要多謝今日嘅主人家帶我去見識見識囉(下刪一千字)

No comments:

Post a Comment