Thursday, March 6, 2014

Elements稻成亞丁

由Boston講到番HK... 終於食稻成亞丁喇!!!


由公司坐的士去Elements, 我開始懷疑我係咪比人蝦or個樣子kai咗? 又撞正個痴線司機, 一路開車一路跟收音機唱葉震唐(節目主持係區睡強)... 又大聲又走音又剩... 一句"我地大家一齊唱"仲拍埋手... 嚇C我...

原來的士起標$22... 咁貴嘅咩?!

四人晚餐, 叫咗5樣嘢, 清晒


降血壓黑木耳, 最好味呢個


咸酸菜生魚, 我地改咗冇骨嘅石班... 出奇地好味! 唔食魚嘅我都覺得好ok!


麻婆豆腐, 我覺得美國d好味d


水煮牛... 好似冇乜牛, 叫水煮牙菜貼近d


炒椰菜

埋單650, Elements嚟講叫平

食飯最緊要有好腳... 今晚又學咗好多嘢呢

No comments:

Post a Comment