Friday, July 3, 2015

大自然素食

食"jai" (vegetarian), 對我呢d無肉不歡嘅韓燒邊爐怪簡直係奇蹟!

朋友介紹, 老銅大自然素食.

我印象中"jai"應該係好似佐敦六榕仙館咁, 大自然素食係so called"新派素食"

一睇menu... 三文魚壽司?! 巧得意(係, 我真係好out)



得意還得意, 食落呢... 係"kui藥" (jello) + 飯


紅燒牛肉巷, 好heavy... d牛肉係... 豆腐乾?!


南瓜焗飯, 超大個, 食唔晒


焗豬肉卷, 呢個有驚喜! 食落真係似肉!

結論: 六榕仙館好食d... 我諗我真係好out囉

No comments:

Post a Comment