Thursday, March 26, 2015

Mexican night

煮食達人話要整墨西哥野比我地食, 仲一早買定晒料! 我專登請幾粒鐘假去偷師!

第一樣整dessert, 因為要雪. 呢個dessert太震撼 - 係用練奶花奶檸檬汁!!! 乜檸檬+奶唔係會肚痾架咩?!?!?! (由於太震撼所以冇相)


Frijoles Charros (cowboy bean), 有豆, 豬肉, 煙肉, 粟米... 唔好比個樣呃到, 真係好好食




Veggie Quesadillas, 唯一一樣令我肯食椒嘅嘢

映漏咗嘅 Machaca, 用乾牛肉整


Guacamole!!! 唯一一碟清到嘅dish!


Arroz a la Jardinera... 大廚話墨西哥人話"1 cup of rice per human", 結果我地10人佢煮咗5 cups!!!



Salsa, 綠色嗰個係extra spicy. 不過我唔食"鹽西"...

最後又加咗個rice pudding, 又2杯米

炸豬皮


Detox water + 紅酒


呢餐飯煮到勁攰, 未試過切咁多洋蔥蕃茄...


切到個青椒都比個惡樣我哋睇

No comments:

Post a Comment