Sunday, December 7, 2014

Seoul🇰🇷 Walker 2014 - Day 2 Busan + Seoul

起身... 喉嚨䦕始痛, 知道又"lai"嘢了.

早餐係800won(HK$5.6)杯麵


今日搭1:45pm KTX去Seoul, 時間唔多, 只有去Lotte Town行吓


好凍, 打哂㡳出街, 仲凍過美國...


第一件事要打救我可憐嘅喉嚨, 韓國嚨角散加老"lup"我Seoul-mate May嘅八仙果...

釜山食+買真係平過Seoul, shop咗一輪去揾食


Seoul-mate想食番薯, 不過要以磅買, 結果放棄...



呢個似pizza嘅嘢, 即叫即做


辣雞味... 好滯

番酒店攞行李搭subway, 行錯路行咗成條地下街...


到Busan station得10mins剩, 差d走車...

Bye bye Busan, 下年留多日!


2.5 hours到Seoul, 呢度咪成日韓劇男女主角追住架火車度囉(站入面不停run緊Rain同Krystal嗰part...)

搭2個站metro去東大門, 今次試住Acacia. 先先比間smoking room我哋, 結果頂唔順轉房.



Acacia同Co-op比冇咁方便, 但係新好多.



又食Crazydduk. 呢間嘢d"亞豬媽"全部講國語, 個個鞋口鞋面, 你聽唔明佢都唔會理你.

東大門又開多咗嘢, 叫Dongdaemun Design Plaza, 新式地下街, 都幾多嘢睇.

到十點幾去Doota!想食green tea ice-cream... 執咗!


開咗間叫Fika, 賣d drinks幾特別. 我哋試咗Rosemary同Parsley, 叫"swethies", 即係瑞典沙冰

好好飲! 希望下年仲响度!


飲完再响Doota!行, 有間Korean Dessert Cafe有green tea ice-cream! Seoul-mate好開心咁食... 我真係頂唔順唯有飲Americano.

No comments:

Post a Comment