Sunday, November 10, 2013

Hada Crie vs Haba vs Nuskin Spa

又被燒了... 100個慘😰

話說好友B小姐9月時同我講有朋友用咗Nuskin機, 好好用gum話... 到上星期B小姐自己都買埋...

我之前都有過/現有唔同brand ge導出導入機...

Hada Crie cool (相d/l... 我冇咗機啦) 導出最掂, 次次出完塊cotton pad啡色ga!!! 其他function冇乜特別😥. 部機我用咗幾次咋, 比我家姐睇中咗e+响美國lu☺️ 呢部機, 用乜做都得, so方便!

現任Haba機, 要用同牌子mask, serum etc做... 買埋買埋都幾"come"計😒 做完... 白到呢... 個令鐘後, 打回原形😳

琴晚得E小姐借間屋+供應dinner, 比B小姐同我吔試機(謝Ms.B提供照片as well😍) 呢部嘢好似話可以同其他brand ge嘢mix埋用, 不過要分什麼正負😣 

試咗半面, firm咗, 眼好似大咗?! 今朝隱約中仲好似有dd效果. 上網search, 呢部係神機, facial之外仲可以減肥, 更神ge, 用完光頭ge生到成頭頭髮, 生"䄛"ge可以卒番入去, 連濕疹鼻敏感都醫得好?! 嘩e+ d網上打手真偉大😥

部嘢5000連serum, 又5算貴bor! 我ge turn down係... 呢部係我最怕ge傳銷嘢, 要入serum又要託朋友買... 煩到呢......

No comments:

Post a Comment